احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا
سرخط خبرها

دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری وضعیت ملی‌پوشان قطع عضو ایران در ترکیه

  • کد خبر: ۱۴۹۲۹۱
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
  • ۱
دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری وضعیت ملی‌پوشان قطع عضو ایران در ترکیه
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: با وجود تلاش‌های انجام‌شده تاکنون خبری از آخرین وضعیت بازیکنان ملی‌پوش قطع عضو ایران در زلزله ترکیه کسب نکرده‌ایم.

سید شروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: پس از اعلام خبر گم‌شدن سه بازیکن ایرانی قطع عضو و شاغل در لیگ فوتبال ترکیه، تلاش کردیم با سرپرست تیم تماس بگیریم و در جریان آخرین وضعیت این بازیکنان قرار بگیریم.

وی ادامه داد: سرپرست این تیم به ما اعلام کرد به‌علت وضعیت پیچیده ترکیه و قطع تلفن همراه در این کشور و نامشخص‌بودن آخرین وضعیت اسکان این بازیکنان، اکنون خبری مبنی بر سلامت‌بودن یا آسیب‌دیدن این سه بازیکن در دست نیست و در تلاشیم خبری کسب کنیم و به اطلاع مقامات ورزشی ایران برسانیم.

اسبقیان تصریح کرد: دکتر سجادی، وزیر ورزش و جوانان، نیز به معاون بین‌الملل این وزارتخانه دستور داد از طریق وزارت امور خارجه و همچنین فدراسیون فوتبال پیگیر آخرین وضعیت ملی‌پوشان قطع عضو ایران در ترکیه باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
0
احتمالا اعضا دیگشون نیز پریده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->